Święta, święta i po świętach. W styczniu odkładamy wszystkie pierniczkowe, reniferkowe i mikołajkowe materiały do pudeł, które ponownie wyciągniemy dopiero za rok. Co dalej? Zima trwa w najlepsze, miejmy nadzieję, że mroźna i biała. W styczniu i lutym proponuję więc skupić się na typowo zimowej tematyce. Scenariusz zajęć, który przygotowałam, łączy naukę języka angielskiego z wiedzą przyrodniczą – piosenka The Kiboomers pt. „Where Is Bear?” stanowiła dla mnie inspirację do zaplanowania zajęć dotyczących zwierząt zapadających i niezapadających w sen zimowy.

GRUPY WIEKOWE: 4-6 LAT.

METODY PRACY:

  • TPR,
  • metoda audiowizualna,
  • gry i zabawy językowe.

CELE OPERACYJNE:

Uczniowie:

  • rozpoznają i nazywają zwierzęta, utrwalają pytania How are you (this winter)? i ćwiczą udzielanie odpowiedzi very well oraz very tired, używają zwrotów: I like winter; I don’t like winter.

ŚRODKI DYDAKTYCZNE:

  • flashcards z wizerunkiem zwierząt oraz łóżka i zimowej scenerii,
  • piosenka „Where Is Bear” (The Kiboomers).
  • opaski z postaciami zwierząt.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 2  Strona 3  Strona 4

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Penguins in action

Czy zastanawialiście się kiedyś, co by było, gdyby pingwiny zaczęły latać lub... oglądać telewizję? Ja już wiem! Byłaby to świetna okazja do nauczenia dzieci angielskich nazw czynności!

Czytaj więcej
To Top ↑