Płynąca fabuła, czyli sposób na dużą grupę
Praca z dużą grupą to nierzadko wyzwanie, zwłaszcza dla początkujących nauczycieli. Duża część zabaw i gier doskonale sprawdza się w pracy z kilkoma uczniami, ale gdy jest ich ponad 20… Jeśli bawimy się w standardowe memo, to zanim każde z dzieci będzie miało okazję wylosować kartę, te, które były na początku, już dawno zajmą się czymś innym. Jak sprawić, aby takie zajęcia nie sprowadziły się do ciągłej walki o uwagę dzieci lub zaśpiewania kilku piosenek?
Magdalena Malinowska
Jednym ze sposobów, by przeprowadzać ciekawe i pożyteczne pod względem produkcji językowej dla dzieci zajęcia, jest wprowadzenie bajek, opowieści, teatralizacji, dramy. Opowiadania na
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
Artykuł powiązany z materiałem:
O autorze
Magdalena Malinowska
Pedagog specjalny i neurodydaktyk. Od ponad dekady pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Autorka programów nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej. Prowadzi cykliczne warsztaty i szkolenia metodyczne „Little Star” dla nauczycieli, pedagogów i rodziców. Założycielka i dyrektorka modelowego przedszkola terapeutycznego Forrest.