W niniejszym numerze „Get Creative!” przedstawiam Wam przykładowy rozkład materiału na miesiące luty i marzec, opracowany pod kątem grup przedszkolnych, zawierający propozycje piosenek i zabaw do wykorzystania podczas zajęć o danej tematyce. Proponowany układ treści może stanowić punkt wyjściowy do bardziej lub mniej rozbudowanego rozkładu materiału czy planu pracy dostosowanego do indywidualnych potrzeb nauczyciela oraz poszczególnych grup wiekowych.

1. Carnival – Karnawał

Cel: Uczniowie poznają słownictwo związane z karnawałem.

Omawiane słownictwo: Motywy przewodnie bali karnawałowych w przedszkolach są bardzo różne, fajnie dopasować omawiane słownictwo właśnie do takiego motywu przewodniego. Może będą to znani bohaterowie z bajek, zwierzęta, rycerze i księżniczki, a może nieco bardziej przyziemnie – dzieci będą przebierać się za przedstawicieli różnych zawodów. Tak czy inaczej, wykorzystajcie pierwszy tydzień lutego (lub któryś ze styczniowych, w zależności od tego, na kiedy planowana będzie zabawa) na wprowadzenie słownictwa z tym związanego.

W tym okresie można też wprowadzić piosenki i zabawy, które idealnie sprawdzają się na balach karnawałowych i tego typu grupowych imprezach.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 43  Strona 44  Strona 45  Strona 46  Strona 47

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

How are you this winter?

Święta, święta i po świętach. W styczniu odkładamy wszystkie pierniczkowe, reniferkowe i mikołajkowe materiały do pudeł, które ponownie wyciągniemy dopiero za rok. Co dalej? Zima trwa w najlepsze,...

Czytaj więcej

Penguins in action

Czy zastanawialiście się kiedyś, co by było, gdyby pingwiny zaczęły latać lub... oglądać telewizję? Ja już wiem! Byłaby to świetna okazja do nauczenia dzieci angielskich nazw czynności!

Czytaj więcej
To Top ↑