W dziale znajdziesz

Jeśli lubisz wykorzystywać rymowanki na zajęciach, wciąż poszukujesz nowych, oryginalnych i ciekawych rymowanek zajrzyj do tego działu i skorzystaj z pomysłów na wyjątkowe zajęcia z rymowanką w roli głównej. W tym dziale prezentujemy rymowanki i ciekawe pomoce, jakie można z nimi połączyć, dodatkowe inspiracje oraz gotowe pomysły na ich wykorzystanie podczas zajęć z dziećmi.

Przykładowe artykuły:

10 Little Snowmen – wykorzystujemy rymowankę o bałwanach na kilka sposobów

  • wrzesień - październik | 5 (21) 2020

    Where is Eddie, my teddy bear?

    25 listopada obchodzimy jedno z ulubionych świąt uczniów, czyli Teddy Bear Day. Warto świętować ten dzień na zajęciach języka angielskiego. Skorzystajcie z pomysłów, które z pewnością sprawdzą się w tym dniu! Zobaczcie, gdzie pluszak spędza ten dzień i dlaczego lisica Roxy bardzo chce go odnaleźć. Tym samym powtórzcie z dziećmi nazwy leśnych zwierząt i zaśpiewajcie wesołą piosenkę.

  • lipiec - sierpień | 4 (20) 2020

    Knock, Knock, Knock… Who’s there?

    Przedstawiamy kilka kreatywnych pomysłów, które z powodzeniem wykorzystacie przy okazji różnych aktywności i zabaw. Punktem wyjściowym będzie autorska piosenka Knock, knock, knock. Sprawdźcie jak wykorzystać papierowe kubki lub ręcznie wykonane instrumenty.

  • maj - czerwiec | 3 (19) 2020

    Where Are Sea Animals?

    Letni czas niezmiennie kojarzy nam się z plażowaniem oraz nadmorskimi przygodami, okraszonymi promieniami słońca. To doskonały pretekst, by zapoznać uczniów z tajemniczymi stworzeniami zamieszkującymi podmorskie głębiny. Piosenka Where Are Sea Animals? posłuży jako pretekst do poszerzenia słownictwa związanego z morskimi zwierzętami, a także poćwiczenia przyimka miejsca on.

  • marzec - kwiecień | 2 (18) 2020

    The farmer plants the seeds

    Wiosna to jedyny słuszny moment, by pokazać najmłodszym uczniom piękno budzącej się do życia przyrody i proces rozwoju roślin. Jak to zrobić, by dzieci zapamiętały jak najwięcej? Ewa Wodzicka-Dondziłło proponuje, aby zapoznać je z cudną piosenką, powtarzać ją mnóstwo razy i na wiele sposobów się przy niej bawić. Muzyka, melodia i rytm w połączeniu z nauką przez doświadczenie są gwarancją sukcesu językowego.

  • styczeń - luty | 1 (17) 2020

    10 Little Snowmen

    W tym numerze ruszamy z nowym działem „1, 2, 3, rhyme with me”, w którym prezentować będziemy uwielbiane przez nauczycieli rymowanki i ciekawe pomoce, jakie można z nimi połączyć, dodatkowe inspiracje oraz gotowe pomysły na ich wykorzystanie podczas zajęć z najmłodszymi.

  •  
     
    To Top ↑