WYDANIE styczeń-luty | 1 (47) 2025
styczeń-luty | 1 (47) 2025
Hello w nowym roku!
Mam nadzieję, że weszliście w nowy rok zmotywowani i pełni energii do działania, a na prowadzonych przez Was zajęciach będziecie korzystać z inspiracji, pomysłów i gotowców, które przygotowujemy dla Was już piąty rok!
„Get Creative!” wraca do Was w powiększonym wydaniu! Tym razem przygotowaliśmy dla Czytelników aż 64 strony inspiracji i materiałów na aktywności w lutym i marcu. Więcej stron to więcej pomysłów!
Na początek proponujemy scenariusz zajęć z okazji Dnia Wody. Wskoczcie na stronę po inspiracje i zaskoczcie swoich uczniów lekcją o przygodach Małej Kropelki.
W lutym świętujemy też walentynki, dlatego w najnowszym wydaniu nie mogło zabraknąć artykułu w tym temacie! Zobaczcie sami, ile inspiracji z motywem serca w roli głównej przygotowaliśmy.
Nie mogliśmy zapomnieć o St. Patrick’s Day! To świetna okazja do przeprowadzenia kulturowych, atrakcyjnych i bardzo zielonych zajęć. W czasopiśmie znajdziecie aż dwa artykuły z podpowiedziami i gotowymi materiałami na lekcję tematyczną.
Pozostając w dziale Culture, please, znajdziecie tam pomysły na wplecenie kultury amerykańskiej na swoich zajęciach. Poznajcie prezydentów USA lub historię pewnego świstaka Phila, który przepowiada zakończenie zimy na stronie 61.
Dla tych, którzy szukają inspiracji bez dodatkowych kosztów, publikujemy w dziale Make it for free sekcję z pomysłami na zajęcia wiosenne oraz sprawdzone i skuteczne inspiracje zabaw, gier i DIY.
Waszą czytelniczą uwagę chcemy także skierować na bardzo ciekawy i narzędziowy artykuł o korzystaniu z AI podczas lekcji. Jeśli nie znacie jeszcze aplikacji Magic School AI, to koniecznie zerknijcie na stronę 51.
Kreatywnego nowego roku!
Anna Pękala
Redaktorka wydawnicza
Artykuły powiązane z wydaniem:
Materiały powiązane z wydaniem:
Secret Message
Zadaniem uczniów jest odszyfrowanie wiadomości od Phila.
Czytaj więcej →Weather Bingo
Gra w bingo z grafikami przedstawiającymi pogodę.
Czytaj więcej →Parts of a flower
Zadaniem uczniów jest podpisać części kwiatka.
Czytaj więcej →Scenariusz lekcji. Let’s play with Phil!
Scenariusz zajęć z okazji Grounghog day.
Czytaj więcej →Scenariusz lekcji. Let’s play with Phil!
Scenariusz zajęć z okazji Grounghog day.
Czytaj więcej →Ramowy rozkład materiału na styczeń, luty i marzec
Przykładowy rozkład materiału na miesiące styczeń, luty i marzec.
Czytaj więcej →How to make a popcorn
Zadaniem uczniów jest opisać proces robienia popcornu.
Czytaj więcej →The legend of the leprechaun
Legenda spotkania leprechauna.
Czytaj więcej →Scenariusz lekcji. Adventure of a Little Water Drop
Scenariusz zajęć przedstawiający przygody małej kropelki wody.
Czytaj więcej →Scenariusz lekcji. Adventure of a Little Water Drop
Scenariusz zajęć przedstawiający przygody małej kropelki wody.
Czytaj więcej →The water cycle
Zadaniem uczniów jest podpisanie grafiki przedstawiającej obieg wody w przyrodzie.
Czytaj więcej →Water drops
Zadaniem uczniów jest policzenie kropelek wody.
Czytaj więcej →Scenariusz lekcji. It’s Women’s Day! Let’s celebrate!
Scenariusz zajęć z okazji dnia kobiet.
Czytaj więcej →Scenariusz lekcji. It’s Women’s Day! Let’s celebrate!
Scenariusz zajęć z okazji dnia kobiet.
Czytaj więcej →Scenariusz lekcji. Meet our animal Friends!
Scenariusz zajęć wprowadzający słownictwo związane ze zwierzętami domowymi.
Czytaj więcej →Scenariusz lekcji. Meet our animal Friends!
Scenariusz zajęć wprowadzający słownictwo związane ze zwierzętami domowymi.
Czytaj więcej →Opowieść o św. Patryku
Przykładowa opowieść o św. Patryku po angielsku.
Czytaj więcej →Colourful caterpillar
Karta pracy przypominająca kolory po angielsku.
Czytaj więcej →It’s spring!
Zadaniem uczniów jest uzupełnić skojarzenia z wiosną.
Czytaj więcej →Flashcards What’s the weather?
Kart obrazkowe przedstawiające pogodę.
Czytaj więcej →I have.. who has… groundhog day
Gra I HAVE.. WHO HAS… z okazji groundhog day.
Czytaj więcej →Today’s weather
Zadaniem uczniów jest narysowanie opisanej pogody.
Czytaj więcej →Make a rainbow
Karta pracy polegająca na pokolorowaniu tęczy.
Czytaj więcej →Build a Leprechaun
Szablon do zbudowania własnego leprechauna.
Czytaj więcej →How to catch a Leprechaun
Instrukcja złapania leprechauna.
Czytaj więcej →Parts of a Leprechaun
Zadaniem uczniów jest podpisanie części ciała leprechauna.
Czytaj więcej →My family
Zadaniem uczniów jest uzupełnić brakujące literki w słowie.
Czytaj więcej →Sort by shapes
Zadaniem uczniów jest przyporządkować obrazki w odpowiednie kolumny.
Czytaj więcej →I like to eat…
Zadaniem uczniów jest uzupełnienie luk i odpowiedzenie na pytania.
Czytaj więcej →Are you hungry?
Zadaniem uczniów jest opisanie lub narysowanie ich ulubionego jedzenia.
Czytaj więcej →Make a popcorn
Zadaniem uczniów jest ponumerowanie obrazków w odpowiedniej kolejności.
Czytaj więcej →Family members
Karty obrazkowe przedstawiające członków rodziny.
Czytaj więcej →I love…
Zadaniem uczniów jest uzupełnienie serc rzeczami które kochają.
Czytaj więcej →American dollar
Karta pracy przedstawiająca amerykańskiego dolara.
Czytaj więcej →Lucky Shamrock
Zadaniem uczniów jest udekorowanie koniczynki.
Czytaj więcej →Woman’s Day presents
Karta pracy przedstawiająca prezenty na dzień kobiet.
Czytaj więcej →Calendar card Women’s Day
Karta pracy z kartką z kalendarza z okazji dnia kobiet.
Czytaj więcej →Key to the heart
Zadaniem uczniów jest połączyć klucz z kłódką w odpowiednim kolorze.
Czytaj więcej →Vote for me
Zadaniem uczniów jest wykonanie przypinek zachęcających do głosowania.
Czytaj więcej →Ideal day for a president
Zadaniem uczniów jest zaplanowanie idealnego tygodnia dla prezydenta.
Czytaj więcej →Golden Coins
Złote monety przedstawiające słownictwo związane z dniem św. Patryka.
Czytaj więcej →Letter to the leprechaun
Zadaniem uczniów jest uzupełnić luki w tekście.
Czytaj więcej →St. Patrick’s BINGO
Gra bingo nawiązująca do Dnia św. Patryka.
Czytaj więcej →FLASHCARDS Yes or no
Karty obrazkowe ze znakiem + i -.
Czytaj więcej →FLASHCARDS Women’s Day
Karty obrazkowe przedstawiające słownictwo związane z dniem kobiet.
Czytaj więcej →Flashcards Pets
Karty obrazkowe przedstawiające zwierzęta domowe.
Czytaj więcej →Pets true or false?
Zadaniem uczniów jest zaznaczyć, czy zdanie jest prawdzie czy fałszywe.
Czytaj więcej →My pet is
Zadaniem uczniów jest uzupełnić informację o zwierzątku.
Czytaj więcej →Our pets
Zadaniem uczniów jest pokolorować i podpisać obrazki ze zwierzątkami.
Czytaj więcej →