WYDANIE marzec – kwiecień | 2 (18) 2020
Aplikacje do mierzenia poziomu hałasu na lekcjach
Nauczycieli można podzielić na dwie grupy – takich, którzy lubią, kiedy na lekcjach coś się dzieje i nie przeszkadza im wtedy hałas, oraz takich, którzy lubią spokojne zajęcia w ciszy. Dokładnie tak samo funkcjonują uczniowie. Niektórzy będą w stanie nauczyć się bardzo dużo, kiedy wokół jest głośno, ale inni będą mieli już z tym spory problem. Jak więc temu zaradzić? Jak sprawić, żeby każdy z uczniów znalazł w klasie miejsce i sposób pracy dla siebie? Na te i inne pytania odpowiada Agnieszka Kruszyńska.
Agnieszka Kruszyńska
Nauczycieli można podzielić na dwie grupy – takich, którzy lubią, kiedy na lekcjach coś się dzieje i nie przeszkadza im wtedy hałas, oraz takich, którzy lubią spokojne zajęcia w ciszy. Dokładnie tak samo funkcjonują uczniowie. Niektórzy będą w stanie nauczyć się bardzo dużo, kiedy wokół jest głośno, ale inni będą mieli już z tym spory problem. Jak więc temu zaradzić? Jak sprawić, żeby każdy z uczniów znalazł w klasie miejsce i sposób pracy dla siebie? Na te i inne pytania odpowiada Agnieszka Kruszyńska.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
O autorze
Agnieszka Kruszyńska
Asystentka w Katedrze Filologii Hiszpańskiej Uniwersytetu Łódzkiego. Prowadzi zajęcia z dydaktyki języka hisz pańskiego oraz nowoczesnych technologii w edukacji dla studentów. Nauczycielka języka hiszpańskiego oraz wychowawczyni. Autorka bloga z materiałami dla nauczycieli www.oleedu.pl. Fanka wykorzystywania gier językowych na lekcjach języka hiszpańskiego oraz rozwijania kreatywności uczniów.