WYDANIE lipiec-sierpień | 4 (38) 2023
Co jest w moim piórniku?
Są uczniowie, którzy nie mogą doczekać się powrotu do szkoły, spotkania koleżanek i kolegów, a inni chcieliby przedłużyć wakacje.
Ale niewątpliwie dla każdego z nich przygotowywanie szkolnego piórnika z nowymi przyborami jest bardzo ciekawe i ekscytujące. Podpowiem, jak przeprowadzić zajęcia związane tematycznie z przyborami szkolnymi. Będziemy bazować tylko na przedmiotach, które dzieci noszą w plecaku.
Katarzyna Kłopska
My pencil case
Na początku nauczyciel prosi uczniów o przygotowanie (położenie przed sobą, jeśli siedzą w ławkach, lub wzięcie ze sobą, jeśli siadają w kręgu) piórników wraz z wyposażeniem. Nauczyciel również ma swój piórnik – wyciąga po kolei przybory, prezentując je uczniom, wymawia głośno ich nazwy. Zadaniem uczniów jest odnalezienie tego samego przedmiotu wśród swoich przyrządów szkolnych, pokazanie go i nazwanie głośno.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
Pobierz materiały uzupełniające:
O autorze
Katarzyna Kłopska
Nauczycielka angielskiego, autorka materiałów metodycznych i podręczników do nauki języka angielskiego. Pasjonatka dobrej zabawy, jej zdaniem radość podczas lekcji to 90% sukcesu w nauce języka.