WYDANIE listopad – grudzień | 6 (28) 2021
Decorating the Christmas tree
Ubieranie choinki to piękny zwyczaj, który co roku wprowadza nas w magię Bożego Narodzenia. To jedna z najbardziej ulubionych przez dzieci i dorosłych tradycji poprzedzających święta. Na pewno sam temat lekcji i wspólne strojenie drzewka zmotywuje uczniów do działania i sprawi, że z przyjemnością przyswoją słownictwo oraz zwroty związane z tym zwyczajem.
Teresa Maziarka-Grabowska
Decorating the Christmas tree
CEL OGÓLNY:
zapoznanie z tradycją strojenia choinki oraz poznanie słownictwa związanego z tym zwyczajem.
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- 6 numerów czasopisma w wydaniu elektronicznym
- Dostęp do biblioteki archiwalnych wydań czasopisma
- Ponad 45 numerów, ponad 2760 stron artykułów
- Scenariusze lekcji, scenariusze przedstawień
- Inspiracje na święta nietypowe i dni ważne
- Pełny dostęp do biblioteki ponad 1300 materiałów do pobrania bez limitu
- karty pracy
- tematyczne flashcards
- plakaty, gry, plansze, szablony
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- 6 numerów czasopisma w wydaniu elektronicznym
- Dostęp do biblioteki archiwalnych wydań czasopisma
- Ponad 45 numerów, ponad 2760 stron artykułów
- Scenariusze lekcji, scenariusze przedstawień
- Inspiracje na święta nietypowe i dni ważne
- Pełny dostęp do biblioteki ponad 1300 materiałów do pobrania bez limitu
- karty pracy
- tematyczne flashcards
- plakaty, gry, plansze, szablony
O autorze
Teresa Maziarka-Grabowska
Nauczycielka języka angielskiego i edukacji wczesnoszkolnej, pedagog specjalny, nauczyciel dyplomowany. Od kilku lat pracuje w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 10 w Warszawie z dziećmi z autyzmem. Miłośniczka wykorzystywania w procesie dydaktycznym literatury anglojęzycznej dla dzieci.