WYDANIE maj – czerwiec | 1 (1) 2017
Duży plan na małe zajęcia
Słysząc hasło „nauczanie w przedszkolu”, myślimy o jednym z pierwszych elementów charakterystycznych dla tego szczebla edukacji, jakimi są naklejki, stempelki czy inne znaczki. Jak najlepiej motywować maluchy do aktywnego uczestniczenia w zajęciach? Co zrobić, żeby spokojnie siedziały na dywanie? Standardowa odpowiedź brzmi: „Dać im naklejkę!”. I właśnie ten moment jest jednym z największych błędów popełnianych przez nauczycieli…
Magdalena Malinowska
Nauczanie dzieci w wieku przedszkolnym to wbrew pozorom nie jest taka łatwa sprawa. Nauczyciel uczący przedszkolaki przede wszystkim musi wykazać się świetna znajomością języka obcego (pami
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
O autorze
Magdalena Malinowska
Pedagog specjalny i neurodydaktyk. Od ponad dekady pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Autorka programów nauczania języka angielskiego w edukacji przedszkolnej. Prowadzi cykliczne warsztaty i szkolenia metodyczne „Little Star” dla nauczycieli, pedagogów i rodziców. Założycielka i dyrektorka modelowego przedszkola terapeutycznego Forrest.