WYDANIE maj-czerwiec | 3 (43) 2024
Hot or cold? eksperymenty z temperaturą
Sensoryczne doznania na zajęciach z eksperymentami temperaturowymi otwierają przed dziećmi nowe drzwi percepcji i nauki. Poprzez dotyk, wzrok i aktywność fizyczną przedszkolaki nie tylko uczą się języka, ale również podstawowych pojęć związanych z ciepłem i zimnem. Interaktywne podejście, łączące naukę z zabawą, sprawia, że wiedza jest przyswajana w sposób naturalny i przyjemny. Letnie miesiące oferują niezliczone możliwości do eksplorowania języka angielskiego poprzez wrażenia sensoryczne. Jednym z nich jest zabawa z lodem i wodą.
Magdalena Kaleta-Kuzińska
CELE OPERACYJNE:
Dzieci:
- poznają podstawowe słownictwo związane z określeniem
- temperatury,
- angażują zmysł dotyku i wzroku,
- śpiewają piosenkę,
- słuchają rymowanki,
- utrwalają instrukcje „Show/Touch”.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
Pobierz materiały uzupełniające:
O autorze
Magdalena Kaleta-Kuzińska
Wykładowca dydaktyki języków obcych Akademii Kujawsko-Pomorskiej i Uniwersytetu WSB Merito. Tłumaczka, nauczycielka języka, pracująca z maluszkami i osobami dorosłymi.