WYDANIE listopad-grudzień | 6 (46) 2024
Hurry up Santa!
Grudzień to intensywny czas występów świątecznych. I jak co roku nauczyciele angliści szukają scenariusza, którego jeszcze nie wykorzystali i, co więcej, który zaangażuje dzieci. A najlepiej – by był zabawny oraz dostosowany do umiejętności językowych ich podopiecznych. Czy taki w ogóle istnieje? Przedstawiam Ci uniwersalną formułę scenariusza przedstawienia świątecznego, którą z łatwością można przekształcić w wersję łatwiejszą (dla dzieci przedszkolnych) lub z bardziej zaawansowanymi strukturami językowymi (dla dzieci z klas I–III).
Dorota Piątek-Chudzik
Scena 1.
Kurtyna jest zasłonięta. Mogą być zgaszone światła w sali, również tam, gdzie siedzi widownia. Narrator (może być nim nauczyciel języka angielskiego lub uczeń/uczennica ze starszej klasy/grupy) zaczyna czytać tekst.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
Pobierz materiały uzupełniające:
Scenariusz przedstawienia Hurry up, Santa!
Czytaj więcej →O autorze
Dorota Piątek-Chudzik
Trener języka angielskiego, pracuje we własnej szkole językowej British Street. Wieloletnia nauczycielka dwujęzycznych warszawskich szkół podstawowych i średnich. Pasjonatka immersji językowej oraz wykorzystania mindfulness i jogi w nauczaniu dzieci. Posiada doświadczenie w uczeniu młodzieży i dorosłych w Wielkiej Brytanii.