WYDANIE wrzesień-październik | 5 (45) 2024
Lapbook – interaktywny SUPERPROJEKT!
Lapbook to rodzaj projektu edukacyjnego. W dzisiejszym szybko rozwijającym się świecie edukacji kluczowe jest wykorzystanie nowatorskich metod nauczania, które nie tylko zaangażują, ale również zainspirują uczniów. Taki właśnie jest lapbook! Stanowi doskonałe połączenie nauki i zabawy, umożliwiając szczegółowe zgłębienie różnych tematów. Jest to praktyczne narzędzie, które doskonale sprawdzi się podczas pracy grupowej oraz indywidualnej uczniów.
Magda Zielińska
Zalety metody, czyli dlaczego lapbooki są SUPER!
Spersonalizowane nauczanie – mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb i zainteresowań uczniów, dzięki czemu uczniowie łatwiej przyswajają materiał oraz z ochotą eksplorują pasjonujące ich tematy.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
Pobierz materiały uzupełniające:
O autorze
Magda Zielińska
Magda od sześciu lat z zaangażowaniem uczy dzieci języka angielskiego. Jej doświadczenie obejmuje pracę z najmłodszymi w żłobku, przedszkolu, zerówce oraz klasach 1-3. Dzięki temu zrozumiała, jak istotne jest dostosowanie metod nauczania do wieku i potrzeb dzieci.
Od pięciu lat jest związana z placówką Montessori, gdzie obecnie koncentruje się na pracy z uczniami w klasach 0-2. Stosuje metodę immersji językowej oraz CLIL, co pozwala dzieciom na naturalne przyswajanie języka obcego poprzez angażujące i praktyczne działania. Pedagogika Marii Montessori to dla niej nie tylko metoda, ale także filozofia, która inspiruje ją w codziennej pracy i przynosi ogromną satysfakcję.
W 2024 roku rozpoczęła współpracę z dwumiesięcznikiem „Get Creative”, gdzie regularnie publikuje artykuły, dzieląc się swoimi pomysłami i doświadczeniami z szerszym gronem odbiorców. Jej celem jest inspirowanie innych nauczycieli, lektorów oraz rodziców do tworzenia angażujących i efektywnych zajęć dla dzieci.
Mieszka w Bydgoszczy, a w wolnych chwilach uwielbia podróżować i aktywnie spędzać czas. Stworzyła stronę Okey Dokey w 2021 roku, aby dzielić się swoimi autorskimi materiałami oraz pomysłami, które mogą urozmaicić naukę języka angielskiego. Na stronie znajduje się bogaty zbiór inspiracji i zasobów, które mogą stać się wartościowym wsparciem w pracy nauczycieli oraz źródłem świeżych pomysłów na zajęcia.
FB: https://www.facebook.com/EnglishOkeyDokey
IG: https://www.instagram.com/english_okeydokey/profilecard/?igsh=cjFkNWFwN2cyN2ds
Sklep: okey-dokey.pl