WYDANIE maj – czerwiec | 3 (25) 2021
Let’s read in English!
Zajęcia językowe na wczesnym etapie nie muszą koncentrować się wyłącznie na poznawaniu i utrwalaniu nowego słownictwa, mogą również tworzyć solidne podstawy do dalszego kształcenia w kierunku samodzielnego pisania i czytania w przedszkolu. Niemożliwe? A jednak! Dzięki dobraniu odpowiedniej metody i techniki pracy najmłodsi uczniowie mogą czytać po angielsku, tak jak robią to ich rówieśnicy w Wielkiej Brytanii.
Milena Bogusz

Uczenie dzieci angielskiego alfabetu wbrew pozorom wcale nie pomaga im w późniejszym czytaniu słów. Wręcz przeciwnie! Dzieci, które poznały cały alfabet, próbują p
Chcesz przeczytać artykuł w całości?
To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
- Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
- Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
- Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
- Prezenty i dodatki do czasopisma
- Pomysły na ciekawe lekcje
- Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
- Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
- Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)
O autorze

Milena Bogusz
Od 10 lat lektorka języka angielskiego w dwujęzycznych przedszkolach i szkołach językowych. Obecnie związana z Niepublicznym Przedszkolem Językowo – Artystycznym “Leśne Skrzaty” w Warszawie Wesołej, w którym dba o realizację edukacji dwujęzycznej oraz prowadzi zajęcia z nauki czytania i pisania brytyjską metodą Jolly Phonics. W swojej pracy z dziećmi skupia się na maksymalnym wykorzystaniu języka angielskiego do komunikacji w naturalnych sytuacjach.
Najnowszy artykuł autora:
