• Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane
  • Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane

WYDANIE maj-czerwiec | 3 (43) 2024

Nie bójcie się dywanu!

Większość uczniów w klasach I–III spędza 45 min lekcji języka angielskiego w ławkach. Jak w szkole wprowadzić na stałe tzw. zabawy na dywanie? Na początek wystarczy kilka zmian w przestrzeni klasowej. Jednak najważniejsza z nich tkwi w sposobie myślenia nauczyciela o tym, jak przygotowywać lekcję, aby głównym jej elementem był ruch i częsta zmiana aktywności.

Dorota Piątek-Chudzik

Dzieci, zazwyczaj przyzwyczajone do 45-minutowego monologu nauczyciela, oczekują przede wszystkim poleceń – nie chcą już zadawać pytań, a angielski kojarzy im się z przymusem i czymś nudnym. Wyciągają książki na ławkę, chcą, by większość słówek była tłumaczona na język polski.

Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów

Jeżeli masz prenumeratę

Zaloguj się

Jeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.

  • Prenumerata premium

    Co zyskujesz?

    • 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
    • Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
    • Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
    • Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń

    499,00 zł
    netto

    Zamów prenumeratę
  • Prenumerata cyfrowa

    Co zyskujesz?

    • Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
    • Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń

    349,00 zł
    netto

    Zamów prenumeratę

O autorze

{{ title }}

Którymi tagami chciałabyś otagować dany materiał?

Do jakiego folderu chciałabyś dodać artykuł?

Tag/Folder został dodany!

Artykuł/Materiał został usunięty!

Za moment strona się odświeży

Artykuł/Materiał został zapisany!

Powiązania artykułu zostały usunięte lub artykuł nie został poprawnie nieprzypisany!

Żeby móc zapisać do ulubionych. Musisz być zalogowany!