• Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane
  • Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane

WYDANIE styczeń-luty | 1 (41) 2024

Rozwijanie umiejętności słuchania na lekcjach języka angielskiego

Umiejętność rozumienia i skutecznego słuchania jest kluczowym elementem nauki języka obcego. Szczególnie ważne jest to w przypadku dzieci w wieku 6–11 lat, które z łatwością przyswajają nowe języki.

Ilona Pawełek

Po pierwsze umiejętność słuchania to kluczowy element komunikacji. Dzieci, które potrafią skutecznie słuchać, są lepiej przygotowane do rozmów w języku ojczystym oraz w angielskim. Kształcenie tej umiejętności w młodym wieku pomaga budować pewność siebie i zdolność porozumiewania się z innymi. Po drugie słuchanie pozwala dzieciom rozpoznać różne akcenty, tempa mówienia i style komunikacji.
To umożliwia lepsze rozumienie innych ludzi, co jest niezwykle ważne w globalnym społeczeństwie. Po trzecie dzieci, które rozwijają tę umiejętność, są bardziej otwarte na nowe słowa, zwroty i gramatykę języka angielskiego

Chcesz przeczytać artykuł w całości?

To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium

  • 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
  • Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
  • Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
  • Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
  • Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
  • Prezenty i dodatki do czasopisma
  • Pomysły na ciekawe lekcje
  • Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
  • Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
  • Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)

O autorze

{{ title }}

Którymi tagami chciałabyś otagować dany materiał?

Do jakiego folderu chciałabyś dodać artykuł?

Tag/Folder został dodany!

Artykuł/Materiał został usunięty!

Za moment strona się odświeży

Artykuł/Materiał został zapisany!

Powiązania artykułu zostały usunięte lub artykuł nie został poprawnie nieprzypisany!

Żeby móc zapisać do ulubionych. Musisz być zalogowany!