WYDANIE listopad-grudzień | 6 (46) 2024
Słownictwo w akcji!
Sposoby na utrwalenie nowych słówek, które pokochają Twoi uczniowie.
Magdalena Zawadzka
Wprowadzanie nowego słownictwa jest jedną z najprzyjemniejszych części zajęć. Jednakże poznanie nowych słówek czy zwrotów nie jest tutaj kluczowe, niezwykle ważnym aspektem jest ich trwałe zapamiętanie i umiejętne wykorzystanie. Jedną z najprostszych, ale i efektywnych technik wspomagających ten proces jest drilling, czyli innymi słowy – powtarzanie słów do momentu, aż staną się naszą drugą naturą. Nie brzmi zachęcająco? Wcale nie musi takie być! Połączenie drillingu z kreatywnymi grami językowymi może przeobrazić monotonną naukę w pełną emocji przygodę. Chciałabym, abyśmy wspólnie spojrzeli bliżej na to, jak łączyć skuteczność powtórek w ramach drillingu z radością płynącą z gier i zabaw, aby nowo poznane słownictwo stało się mocną stroną naszych uczniów.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
O autorze
Magdalena Zawadzka
Lektor i metodyk z ponad 14-letnim doświadczeniem. Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (2012) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (2014), gdzie uzyskała tytuł magistra filologii angielskiej. W swojej pracy nie tylko miała okazję współpracować z dziećmi, ale także z młodzieżą oraz dorosłymi, w tym studentami. Ma doświadczenie w przygotowywaniu do egzaminów Cambridge na wszystkich poziomach, począwszy od egzaminu Starters, a kończąc na egzaminie CPE. Jej pasja do nauczania i chęć tworzenia innowacyjnych, efektywnych metod nauki zainspirowały ją do założenia własnej szkoły języka angielskiego o nazwie Dragonfly, która znajduje się w Warszawie. Chciała stworzyć miejsce, gdzie kursanci w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania mogą rozwijać swoje umiejętności językowe w przyjaznej, wspierającej atmosferze. Wierzy, że indywidualne podejście do każdego ucznia oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii edukacyjnych to klucz do sukcesu w nauce języków obcych. Dodatkowo, wspiera lektorów poprzez szkolenia, webinary i prowadzenie swojego konta na Instagramie: magdalena_theteacher. Prywatnie mama dwuletniej Apolonii i fanka kryminalnych historii.