WYDANIE styczeń – luty | 1 (35) 2023
Sposoby na storytelling przy użyciu nowoczesnych technologii
Czy lubicie zanurzać się w świecie opowieści? Kto z nas nie wspomina ciepłego głosu dorosłych, wprowadzającego nas w świat baśni i fantazji? Czy wiecie, że podczas lekcji języka obcego duży wpływ na rozumienie i zapamiętywanie słownictwa ma to, czy opowiadanie czytamy, czy opowiadamy? Dokładnie, story reading wcale nie jest równe storytelling! Uczniowie zapamiętują więcej, kiedy historia jest im opowiedziana niż gdy jest przeczytana. Sposób przekazywania opowieści ma również wpływ na budowanie zainteresowania wśród uczniów.
Katarzyna Kłopska
W artykule zaproponuję kilka sposobów na storytelling przy użyciu nowoczesnych technologii. Połączymy wspólną rozmowę i tworzenie historii ze światem zainteresowań uczniów, tworząc jednocześnie poczucie wspólnoty, pogłębiając relacje oraz zachęcając uczniów do mówienia w języku angielskim.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
O autorze
Katarzyna Kłopska
Nauczycielka angielskiego, autorka materiałów metodycznych i podręczników do nauki języka angielskiego. Pasjonatka dobrej zabawy, jej zdaniem radość podczas lekcji to 90% sukcesu w nauce języka.