• Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane
  • Musisz być zalogowany, aby tutaj pojawiły się powiadomienia
Zapisane

WYDANIE styczeń – luty | 1 (35) 2023

Sposoby na storytelling przy użyciu nowoczesnych technologii

Czy lubicie zanurzać się w świecie opowieści? Kto z nas nie wspomina ciepłego głosu dorosłych, wprowadzającego nas w świat baśni i fantazji? Czy wiecie, że podczas lekcji języka obcego duży wpływ na rozumienie i zapamiętywanie słownictwa ma to, czy opowiadanie czytamy, czy opowiadamy? Dokładnie, story reading wcale nie jest równe storytelling! Uczniowie zapamiętują więcej, kiedy historia jest im opowiedziana niż gdy jest przeczytana. Sposób przekazywania opowieści ma również wpływ na budowanie zainteresowania wśród uczniów.

Katarzyna Kłopska

W artykule zaproponuję kilka sposobów na storytelling przy użyciu nowoczesnych technologii. Połączymy wspólną rozmowę i tworzenie historii ze światem zainteresowań uczniów, tworząc jednocześnie poczucie wspólnoty, pogłębiając relacje oraz zachęcając uczniów do mówienia w języku angielskim.

Chcesz przeczytać artykuł w całości?

To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium

  • 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
  • Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
  • Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
  • Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
  • Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
  • Prezenty i dodatki do czasopisma
  • Pomysły na ciekawe lekcje
  • Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
  • Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
  • Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)

O autorze

{{ title }}

Którymi tagami chciałabyś otagować dany materiał?

Do jakiego folderu chciałabyś dodać artykuł?

Tag/Folder został dodany!

Artykuł/Materiał został usunięty!

Za moment strona się odświeży

Artykuł/Materiał został zapisany!

Powiązania artykułu zostały usunięte lub artykuł nie został poprawnie nieprzypisany!

Żeby móc zapisać do ulubionych. Musisz być zalogowany!