WYDANIE maj – czerwiec | 3 (19) 2020
Storytime
Prowadząc zajęcia istotne jest, aby uczniowie wiedzieli, jakiego typu aktywność zaraz się rozpocznie. Tego rodzaju rutyna daje im poczucie bezpieczeństwa i wprowadza porządek, a nauczycielowi ułatwia organizację i realizację planu zajęć. Proponujemy kilka prostych sposobów, które dadzą uczniom czytelny znak, że nadchodzi czas aktywnego czytania!
Anna Buschke
Rymowanka – wersja wyciszająca Jest to z pozoru bardzo łatwa rymowanka, ale to właśnie w prostocie tkwi jej magnetyczny urok. Rymowany tekst połączony z gestem – to propo
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
O autorze
Anna Buschke
Nauczycielka języka angielskiego w przedszkolu. Zapalona miłośniczka książek dla dzieci, dla której storytelling jest ulubionym elementem zajęć. Założycielka Little Forest Children’s Bookshop, miejsca pełnego kreatywnych pomocy dydaktycznych dla nauczycieli (www.littleforest.pl).