WYDANIE marzec-kwiecień | 2 (42) 2024
Tablica manipulacyjna sposobem na wprowadzenie rutyn językowych
Jako nauczyciel grup przedszkolnych i wczesnoszkolnych pewnie znasz już zalety rutyn językowych, czyli zagadnień i zwrotów, od których zawsze zaczynasz zajęcia. Czasem bywają to tylko piosenki, a może rymowanki i ustalenie pogody. W tym artykule pokażę, że warto opracować dłuższy plan na powitanie grupy. Przygotuj swoich uczniów do intensywnej pracy z językiem.
Danuta Prędotka
Dobrze zaplanowana rutyna zajęć ma następujące cele
1. Sygnalizuje rozpoczęcie zajęć i pracy z językiem angielskim (szczególnie ważne, gdy prowadzisz zajęcia w całości w języku angielskim). 2. Pomaga uczniom wyciszyć się i skoncentrować na aktywnościach językowych.
3. Wprowadza, a z kolejnymi lekcjami utrwala, bogatą listę słownictwa z różnych tematów.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
O autorze
Danuta Prędotka
Dyrektor i współwłaściciel English Corner Kielce. Lektor języka angielskiego. Od wielu lat zajmuje się rozwojem autorskiego kursu dla grup przedszkolnych EC Kids. Współtwórca pomysłu na użycie tablic manipulacyjnych na lekcji angielskiego. Certyfikowany Trener Kreatywnego (Wczesnego) Rozwoju.