WYDANIE marzec – kwiecień | 2 (24) 2021
Trip to London
Londyn – pulsująca życiem, różnorodna i pełna zabytków stolica Wielkiej Brytanii od lat należy do najchętniej odwiedzanych miast na świecie. W ramach zajęć kulturowych – szczególnie z okazji English Language Day (który przypada na 23 kwietnia) – warto przybliżyć uczniom najważniejsze informacje o Londynie. Zapraszam do wykorzystania pomysłów, które zaangażują uczniów poprzez muzykę, ruch i zabawę.
Dorota Szwajka

GO ROUND AND ROUND SONG Piosenka zawsze jest dobrym pomysłem na rozpoczęcie lekcji, na szczęście w sieci jest ich duży wybór. Na zajęcia o Londynie polecam Whells On The Bus Go Round And Round
Chcesz przeczytać artykuł w całości?
To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
- Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
- Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
- Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
- Prezenty i dodatki do czasopisma
- Pomysły na ciekawe lekcje
- Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
- Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
- Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)
Pobierz materiały uzupełniające:


Karta I spy with my magnifying glass
Szablon w połączeniu z flashcards to świetna metoda na powtórzenie słownictwa zapamiętaneg...
Czytaj więcej →



Flashcards London
Ważnym elementem jest wizualizacja – samo rymowanie nie spełnia swojej roli. Rymując wiersz...
Czytaj więcej →

Flashcards London
Flashcards pomogą przy wprowadzaniu słownictwa i pisowni z zakresu znajomości symboli Londynu ora...
Czytaj więcej →

Gra I have… Who has… London
Gra na pewno wyzwoli dużo radości w czasie nauki i utrwalania słownictwa z zakresu znajomości Lon...
Czytaj więcej →O autorze

Dorota Szwajka
Nauczycielka języka angielskiego, właścicielka Szkoły Oh! English, która powstała z pasji, potrzeby samorozwoju i wykorzystywania sprawdzonych metod. W swojej pracy wykorzystuje różnorodne techniki i metody oparte na intensywnej komunikacji, ruchu, śpiewaniu i aktywnej zabawie.
Najnowszy artykuł autora:
