WYDANIE marzec – kwiecień | 2 (24) 2021
Wielkanoc metodą stacji
Wprowadzanie różnorodnych metod oraz narzędzi pracy to ważny element zajęć. Rolą nauczyciela jest zainteresowanie uczniów przedmiotem i utrzymanie na odpowiednim poziomie ich ciekawości poznawczej. Stacje zadaniowe to jedna z metod aktywizujących, która idealnie sprawdza się na lekcjach powtórzeniowych oraz utrwalających materiał. Można ją przeprowadzić pracując w grupach, parach oraz indywidualnie.
Patrycja Lubaczewska-Molenda

Dlaczego warto pracować metodą stacji? Praca w grupie uznawana jest za jedną z najważniejszych umiejętności, jaką uczeń zdobywa w trakcie kształcenia. W związku z t
Chcesz przeczytać artykuł w całości?
To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
- Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
- Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
- Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
- Prezenty i dodatki do czasopisma
- Pomysły na ciekawe lekcje
- Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
- Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
- Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)
Pobierz materiały uzupełniające:


Łamigłówka Easter – stacja 2 – Hidden message
To elementy, które należy włożyć odpowiednio do koperty nr 1 (łamigłówka) oraz kope...
Czytaj więcej →

Karta pracy Broken eggs – stacja nr 1
Szablony przedstawiają „popsute jajka” (broken eggs). Zadaniem uczniów będzie ...
Czytaj więcej →

The Way The Bunny Hops – piosenka
Materiał zawiera piosenkę podzieloną na części, dzieci muszą ułożyć poprawnie zwrotki piosenki. T...
Czytaj więcej →

Karta pracy True or false
Zadanie polega na odpowiedzeniu na pytania związane z obrazkami.
Czytaj więcej →

How many Easter eggs?
Zadanie polega na policzeniu jajek w koszyku i odpowiedzi na pytanie. Pomoc nie tylko przy utrwal...
Czytaj więcej →O autorze

Patrycja Lubaczewska-Molenda
Od ponad 6 lat nauczycielka języka angielskiego w Prywatnej Szkole Podstawowej im. T. Halika w Redzie. Autorka fanpage’a Pomysłowy język angielski.
Najnowszy artykuł autora:

Zabawy słowne bez przygotowania
Gry i zabawy są świetnym sposobem na przyswajanie wiedzy, mogą być modyfikowane i dostosowywane d...
Czytaj więcej →