WYDANIE listopad – grudzień | 6 (34) 2022
Zimowe mindfulness
Jak sprawić, by zajęcia były dla uczniów nie tylko ciekawe, ale i relaksujące? Okazuje się, że technika uważności, zwana także mindfulness, może nam w tym pomóc. Wystarczy na stałe wprowadzić rytuały, które wasi uczniowie pokochają. Warto wykorzystać do tego między innymi świąteczne ozdoby, których w ten zimowy czas nie brakuje.
Dorota Piątek-Chudzik
Jak sprawić, by zajęcia były dla uczniów nie tylko ciekawe, ale i relaksujące? Okazuje się, że technika uważności, jaką jest mindfulness może nam w tym pomóc. Wystarczy na stałe wprowadzić rytuały, które wasi uczniowie pokochają. Warto wykorzystać do tego m.in. świąteczne ozdoby, których w ten zimowy czas nigdzie nie brakuje.
Ten materiał jest dostępny dla prenumeratorów
Jeżeli masz prenumeratę
Zaloguj sięJeśli nie masz prenumeraty wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant i zamów, aby mieć dostęp do artykułów i strefy online.
-
Prenumerata premium
Co zyskujesz?
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Prezenty i dodatki drukowane do czasopisma
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
-
Prenumerata cyfrowa
Co zyskujesz?
- Dostęp online do aktualnego numeru i archiwalnych wydań czasopisma
- Pełny dostęp do biblioteki materiałów w strefie online (gotowe materiały do zajęć do pobrania – bez limitu – karty pracy, plakaty, gry, plansze, szablony itd.) i nagrań z tematycznych szkoleń
O autorze
Dorota Piątek-Chudzik
Od 20 lat uczy języka angielskiego, jej specjalizacją jest przygotowywanie dzieci i młodzieży do zdawania międzynarodowych certyfikatów Cambridge English oraz zajęcia pełne ruchu, gier i odziaływania przez sztukę. Jest fanką immersji językowej, czyli metody, której założeniem jest mówienie wyłącznie w języku angielskim w czasie zajęć.
Wykształcenie kierunkowe (filologia angielska) oraz studia dziennikarskie pozwoliły jej poznać tajniki różnych profesji. Jeszcze na studiach współpracowała z Gazetą Krakowską oraz TVP3 Kraków, czego owocem są cykle artykułów i reportaży w działach: miejskim i kultury. Kiedy jednak pierwszy raz przekroczyła próg szkolnej klasy, zrozumiała, że uczenie angielskiego to coś, co daje jej największą radość. Ukończyła więc studia filologiczne oraz szereg kursów z różnych dziedzin metodyki nauczania dzieci i młodzieży. Postanowiła także zdobyć doświadczenie międzynarodowe, skończyła metodyczny kurs CELTA w International House London, dzięki któremu mogła dzielić się swoją wiedzą z dziećmi i młodzieżą w Londynie, jak i na całym świecie.
W 2022 roku otworzyła swoją szkołę językową British Street, której założeniem jest nauka języka angielskiego dzieci i młodzieży przez zabawę i ciekawe projekty w myśl immersji językowej. Stworzyła także własną ścieżkę programową Let’s go Cambridge – przygotowującą dzieci do zdawania międzynarodowych certyfikatów językowych już od najmłodszych lat. Więcej o szkole tutaj: www.britishstreet.pl oraz na Instagramie i Facebooku.
Prywatnie mama dwóch nastoletnich córek, uwielbia wyprawy do ukochanej Toskanii i wieczory z dobrą książką.