Za oknami piękna pogoda, która sprzyja wycieczkom. Może wybierzecie się z uczniami na łąkę, aby poznali zwierzęta mieszkające wśród wysokich traw? Przygotujcie bibułę, kilka rolek po papierze toaletowym, papierowe talerzyki, farby oraz sporo kolorowego papieru. Dzięki przedstawionym w scenariuszu pomysłom stworzycie kreatywne i angażujące zajęcia.

I walk in the grass  (45 min)

 

CELE OPERACYJNE:

Uczniowie:

  •  poznają nazwy stworzeń żyjących na łące: butterfly, snail, ant, caterpillar, ladybird, spider, dragonfly, bee,
  •  powtarzają kolory,
  •  powtarzają nazwy czynności: swim, fly, jump, climb, walk, run,
  •  powtarzają części ciała zwierząt: shell, legs, wings, fur, beak, feathers,
  •  powtarzają konstrukcje: I’m…, I can/can’t …, I’ve got/haven’t got…,
  •  ćwiczą koordynację wzrokowo-ruchowo-słuchową

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 3  Strona 4  Strona 5

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Let’s dive in!

8 czerwca przypada Światowy Dzień Oceanów. To dobry pretekst, żeby na zajęciach języka angielskiego zagościł ten jakże przyjemny i CLILowy temat! Gorąco zachęcam, żeby przeznaczyć minimum dwie...

Czytaj więcej

Hey, hey, hey, the USA!

W polskich szkołach i przedszkolach chętnie obchodzimy święta typowe dla Wielkiej Brytanii i z przyjemnością uczymy o rodzinie królewskiej. Chcemy zafascynować uczniów zwyczajami europejskich...

Czytaj więcej
To Top ↑