Koniec roku szkolnego to idealny moment na wszelkiego rodzaju powtórki i podsumowania, nawet z najmłodszymi dziećmi. Powtórzenie materiału nie zawsze musi być czymś nudnym i przykrym dla ucznia. W tym scenariuszu przygotowałam dla was kilka różnych pomysłów, które fantastycznie zaangażują waszych podopiecznych. Są niezwykle proste i nie wymagają wcześniejszego przygotowania materiałów. Można je też wykorzystać podczas normalnych lekcji w trakcie roku szkolnego.

GRUPY WIEKOWE: 4-6 LAT

METODY PRACY:

  • gry i zabawy językowe,
  • metoda audiowizualna,
  • metoda audiolingwalna.

CELE OGÓLNE: Uczniowie:

  • utrwalają słownictwo poznane w ciągu roku szkolnego,
  • ćwiczą wymowę poszczególnych wyrazów,
  • utrwalają struktury Yes, it is i No, it isn’t,
  • ćwiczą koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową.

ŚRODKI DYDAKTYCZNE

  • wybrane fl ashcards ze słownictwem z całego roku szkolnego,
  • plansza I SPY,
  • miękka piłka,
  • piosenka Hello, Hello! Can You Clap Your Hands? (Super Simple Songs),
  • piosenka Open Shut Them (Super Simple Songs).

WPROWADZANE SŁO WNICTWO:

  • Słownictwo zrealizowane w ciągu całego roku szkolnego.

PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ:

  • przygotowanie kopii planszy I SPY,
  • przyniesienie miękkiej piłki,
  • przygotowanie kilku zestawów kart obrazkowych z różnymi słowami z całego roku.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 2  Strona 3  Strona 4  Strona 5

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

To Top ↑