Pluszowy miś to przyjaciel dzieci i dorosłych, dlatego za każdym razem, gdy pojawia się na zajęciach, wywołuje uśmiech! Podczas proponowanych zajęć – odpowiadając na pytania misia – uczniowie utrwalą słownictwo związane z domem, a dzięki zabawom będą w ruchu. Jednak co się wydarzy, jeśli miś się schowa? Podczas tej lekcji poszukamy go razem!

Teddy bear is in my house!

CELE OPERACYJNE:

Uczniowie:

  •  nazywają pomieszczenia w domu,
  •  utrwalają poznane wcześniej nazwy wyposażenia domu m.in. mebli,
  • identyfikują przyimki miejsca,
  •  używają konstrukcji there is/there are,
  •  potrafią opisać pokój.

MATERIAŁY I POMOCE DYDAKTYCZNE:

  •  pluszowy miś,
  •  karty obrazkowe przedstawiające wyposażenie domu m.in. meble (str. 5),
  •  karty obrazkowe przedstawiające pomieszczenia w domu (str. 7),
  •  magnesy do tablicy,
  •  pudełko, w którym umieszczone zostaną karty obrazkowe i miś.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 3  Strona 4  Strona 5  Strona 6  Strona 7  Strona 8  Strona 9

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

To Top ↑