Pluszowy miś to przyjaciel dzieci i dorosłych, dlatego za każdym razem, gdy pojawia się na zajęciach, wywołuje uśmiech! Podczas proponowanych zajęć – odpowiadając na pytania misia – uczniowie utrwalą słownictwo związane z domem, a dzięki zabawom będą w ruchu. Jednak co się wydarzy, jeśli miś się schowa? Podczas tej lekcji poszukamy go razem!
Teddy bear is in my house!
CELE OPERACYJNE:
Uczniowie:
- nazywają pomieszczenia w domu,
- utrwalają poznane wcześniej nazwy wyposażenia domu m.in. mebli,
- identyfikują przyimki miejsca,
- używają konstrukcji there is/there are,
- potrafią opisać pokój.
MATERIAŁY I POMOCE DYDAKTYCZNE:
- pluszowy miś,
- karty obrazkowe przedstawiające wyposażenie domu m.in. meble (str. 5),
- karty obrazkowe przedstawiające pomieszczenia w domu (str. 7),
- magnesy do tablicy,
- pudełko, w którym umieszczone zostaną karty obrazkowe i miś.
[ . . . ]