Nazwy miesięcy w języku angielskim mogą sprawić uczniom wiele problemów. Proponuję przeprowadzić aktywności, które nie tylko zaangażują dzieci, ale również ułatwią im zapamiętanie nowych wyrazów. W scenariuszu znajdziecie kilka pomysłów na stworzenie niezapomnianych zajęć bez spędzania długich godzin na ich przygotowaniu.

CELE OPERACYJNE:

Uczniowie:

  •  poznają wyrażenie: Who’s there?
  •  poznają nazwy miesięcy: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December,
  •  powtarzają liczby 1–12,
  •  ćwiczą umiejętność mówienia,
  •  ćwiczą koordynację wzrokowo-ruchowo-słuchową.

 

MATERIAŁY I POMOCE DYDAKTYCZNE:

  •  niewielki worek,
  •  kalendarz ścienny,
  •  karty z liczbami 1–12 ,
  •  zdjęcia lub grafiki nawiązujące do każdego miesiąca 
  •  karteczki z nazwami miesięcy,
  •  karteczki z liczbami 1–12,
  •  karta pracy: What doesn’t belong?

 

WPROWADZANE SŁOWNICTWO I STRUKTURY GRAMATYCZNE:

  •  wyrażenie: Who’s there?,
  •  calendar,
  •  wyrażenie: Look what is here!,
  •  nazwy miesięcy: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 51  Strona 52

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Panda Day!

Międzynarodowy Dzień Pandy Wielkiej przypada na 16 marca. Te cudowne zwierzęta znane z zamiłowania do jedzenia (które zajmuje im większość dnia) i spania są jednymi z najbardziej lubianych zwierząt...

Czytaj więcej
To Top ↑