Wielu lektorów, szczególnie tych rozpoczynających ekscytującą przygodę z uczeniem, zastanawia się, na jakiej podstawie ocenić, czy dana lekcja zakończyła się sukcesem. Odpowiedź jest prosta – udana lekcja to taka, która realizuje precyzyjnie określone cele, a jak je określać? Podpowiadamy w artykule.  

Cele to serce każdej lekcji. Jeśli nauczyciel nie określi jasno, co chce osiągnąć, jego rola będzie sprowadzać się bardziej do animacji i zabaw z dziećmi w języku obcym, niż do uczenia. Oczywiście może to brzmieć kusząco – w końcu podstawą pracy z dziećmi jest nauka przez zabawę! Warto jednak pamiętać, że po całym roku szkolnym takiej swobodnej zabawy dzieci mogą wcale nie przyswoić tyle materiału, ile nauczyciel zaplanował.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 41  Strona 42  Strona 43  Strona 44

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

To Top ↑