Wprowadzenie cyklicznych warsztatów kreatywnych i naukowych dla dzieci może stać się źródłem dodatkowego dochodu dla placówki edukacyjnej, ale również doskonałym sposobem promowania jej, podejmowania skutecznych działań marketingowych, pozyskiwania nowych klientów i pokazania, że dbamy o różnorodność oferty edukacyjnej zaspokajającej niewątpliwie coraz to większe potrzeby dzieci i ich rodziców.

Miesiące wakacyjne to nie tylko czas odpoczynku i regeneracji dla właścicieli szkół, ale przede wszystkim okres poszukiwania inspiracji i mądrego planowania kolejnego roku szkolnego. Zaskocz swoich klientów ofertą warsztatów, które wprowadzą dzieci do niezwykłego świata nauk ścisłych, eksperymentów, obudzą kreatywność i pozwolą na ciekawe spędzenie czasu wolnego. Rodzice coraz częściej chcą nie tylko aktywizować swoje dzieci na różnorodnych obszarach edukacyjnych, ale też optymalnie stymulować ich rozwój i zaspokajać ciekawość świata. Żyjemy w czasach, które – jak nigdy wcześniej – dają ogrom możliwości i każdy z nas chce te możliwości wykorzystać. Zadaniem właścicieli szkół (nie tylko) językowych jest wykorzystanie tego trendu i przekucie go na szeroko rozumiane profity.
Zaplanuj kolejny rok szkolny tak, aby znaleźć w nim miejsce na cykliczne i tematyczne zajęcia, podczas których pokażesz, jak fascynującą przygodą może być nauka, jak bardzo zależy ci na stymulowaniu rozwoju uczniów, poszerzaniu ich wiedzy i jak bardzo dbasz o to, by twoja placówka edukacyjna spełniała rosnące oczekiwania klientów. Nie stój w miejscu! Wsłuchuj się uważnie w rodzące się potrzeby twoich klientów i działaj!

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 32  Strona 33  Strona 34  Strona 35  Strona 36

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

How are you tody?

Uczniowie bardzo lubią zajęcia poświęcone emocjom. Warto wykorzystać ten temat, aby poznać również ich nastroje. Wystarczy kilka kartek kolorowego papieru, papierowe talerzyki oraz wydrukowane...

Czytaj więcej
To Top ↑