Dobra piosenka – czyli jaka?
Piosenki towarzyszą nauczaniu języka angielskiego w zasadzie na każdym poziomie edukacyjnym. Są nieodłącznym elementem zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. I choć każdy nauczyciel wie, że piosenki ułatwiają naukę języka, to już nie każdy zastanawia się, dlaczego tak jest i co ważniejsze – jakie piosenki wybrać, by faktycznie przyspieszyć proces uczenia się. W artykule omawiamy korzyści płynące z używania piosenek na zajęciach z młodszymi uczniami, a także podpowiadamy, jak dobrać odpowiedni repertuar do zajęć i jakie utwory wybrać na zabawy karnawałowe.
Katarzyna Niemiec

Piosenki towarzyszą nauczaniu języka angielskiego w zasadzie na każdym poziomie edukacyjnym. Są nieodłącznym elementem zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pojawiają s
Chcesz przeczytać artykuł w całości?
To i wiele więcej dzięki prenumeracie premium
- 6 numerów czasopisma w wydaniu papierowym, co dwa miesiące prosto na Twoje biurko
- Ponad 360 stron unikatowych treści rocznie
- Dostęp do wszystkich wydań czasopisma w formie elektronicznej
- Pełen dostęp do biblioteki materiałów w strefie premium
- Nagrania z tematycznych szkoleń (wraz z materiałami i certyfikatami)
- Prezenty i dodatki do czasopisma
- Pomysły na ciekawe lekcje
- Szczegółowe scenariusze nietypowych zajęć
- Wskazówki do przygotowania pomocy dydaktycznych
- Gotowe materiały do zajęć (karty pracy karty obrazkowe, plakaty układanki, quizy, malowanki, plansze itd.)
Pobierz materiały uzupełniające:

O autorze

Katarzyna Niemiec
Nauczycielka pasjonatka od 14 lat ucząca języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym. Autorka dwóch publikacji z piosenkami wspomagającymi naukę języka angielskiego Sing Alog All Year Long i Come And Play With Me. Od kilku lat prowadzi warsztaty Learn How To Teach dla nauczycieli języka angielskiego w przedszkolu i klasach I–III szkoły podstawowej.