Bardzo często można usłyszeć od dzieci w różnym wieku, że kochają konie. Jeżdżą na zajęcia z jazdy konnej, czeszą konie w stajni lub je karmią. Ba! Większość z nich pragnęłaby najbardziej na świecie mieć swojego konia na podwórku. Warto umożliwić dzieciom rozmowę o swoim ulubionym zwierzątku na lekcji języka angielskiego, by mogły uczyć się przydatnych zwrotów oraz słów. Dzień Konia przypada 30 kwietnia i można uzupełnić go tematyką związaną z Dniem Marchewki (4 kwietnia). Zatem do dzieła! Niech wiosenny wietrzyk powieje na waszych zajęciach.

CELE OPERACYJNE:

Uczniowie:

  •  poznają słownictwo związane z tematyką zajęć: saddle, foal, hooves, brush a horse, horse treats, mane, tail, stable,
  •  ćwiczą wymowę,
  •  utrwalają nazwy cyfr od 1 do 20,
  •  rozwijają umiejętność słuchania,
  •  rozwijają umiejętności matematyczne (dodawanie, odejmowanie),
  •  utrwalają nazwy kolorów,
  •  doskonalą zdolności manualne.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 10  Strona 11  Strona 12

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

To Top ↑