Bardzo często można usłyszeć od dzieci w różnym wieku, że kochają konie. Jeżdżą na zajęcia z jazdy konnej, czeszą konie w stajni lub je karmią. Ba! Większość z nich pragnęłaby najbardziej na świecie mieć swojego konia na podwórku. Warto umożliwić dzieciom rozmowę o swoim ulubionym zwierzątku na lekcji języka angielskiego, by mogły uczyć się przydatnych zwrotów oraz słów. Dzień Konia przypada 30 kwietnia i można uzupełnić go tematyką związaną z Dniem Marchewki (4 kwietnia). Zatem do dzieła! Niech wiosenny wietrzyk powieje na waszych zajęciach.
CELE OPERACYJNE:
Uczniowie:
- poznają słownictwo związane z tematyką zajęć: saddle, foal, hooves, brush a horse, horse treats, mane, tail, stable,
- ćwiczą wymowę,
- utrwalają nazwy cyfr od 1 do 20,
- rozwijają umiejętność słuchania,
- rozwijają umiejętności matematyczne (dodawanie, odejmowanie),
- utrwalają nazwy kolorów,
- doskonalą zdolności manualne.
[ . . . ]