Piosenki towarzyszą nauczaniu języka angielskiego w zasadzie na każdym poziomie edukacyjnym. Są nieodłącznym elementem zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. I choć każdy nauczyciel wie, że piosenki ułatwiają naukę języka, to już nie każdy zastanawia się, dlaczego tak jest i co ważniejsze – jakie piosenki wybrać, by faktycznie przyspieszyć proces uczenia się. W artykule omawiamy korzyści płynące z używania piosenek na zajęciach z młodszymi uczniami, a także podpowiadamy, jak dobrać odpowiedni repertuar do zajęć i jakie utwory wybrać na zabawy karnawałowe.

Piosenki towarzyszą nauczaniu języka angielskiego w zasadzie na każdym poziomie edukacyjnym. Są nieodłącznym elementem zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, pojawiają się w kursach językowych dla klas IV–VIII, również nauczyciele nastolatków i dorosłych chętnie sięgają po znane przeboje na swoich zajęciach.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

Zaloguj     Zamów prenumeratę

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU

 Strona 44  Strona 45  Strona 46  Strona 47

POBIERZ MATERIAŁY UZUPEŁNIAJĄCE

ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

To Top ↑